طنز (انواع داداشی...)

داداش شماره یک: بچه پولدار
پولداره، رستوران خوب میرن باهم!پایه گردشو تفریح! اینترنت 24 ساعته مجانی هم بعنوان اشانتیون...

 

داداش شماره دو: یه پسر رومانتیک
خوراک درددل بشینن نصفه شبها با هم درد دل کنن و گریه کنن با هم...

 

داداش شماره سه: بچه خلاف و شر 
هر پسری بخواد اذیتشون کنه، خان داداش جون حالشو میگیره...

 

دادش شماره چهار: از نوع هنری
خوراک رفتن باهم به سینما، تئاتر و موزه و محافل نقد فیلم. بلیط جشنواره فجرشون تضمینیه. موهای این مدل داداش ترجیحا بلنده. به اضافه ریشهایی مدلدار!

 

داداش شماره پنج: خوش تیپ
خوراک اینه که ببره با خودش به دوستاش پز بده بگه: نگاه کنین، چه داداش جیگری دارم! داداش من خیلی خوش تیپه!

 

داداش شماره شش: بچه درس خون
داداش درس خون تا در موقع امتحان براش تقلب بنویسه

 

داداش شماره هفت: متخصص کامپیوتر
هر وقت کامپیوترت خراب شد و گند زدی به سر تا پای سخت افزار و نرم افزار و هرچی افزار داداش جونت میاد برات درست میکنه!

 

داداش شماره هشت: بچه مثبت
بچه مودبیه، وقتی میری باهاش بیرون لپهاش سرخ میشه.مامانت عاشق این جور پسراست

 

داداش شماره نه : داداش ماشین دار تا اونو اینور و اونور برسونه

 

داداش شماره ده:بله درست حدس زدین این داداشی همون داداشیه که چشم دیدنشو نداره

(همون داداش واقعی خودش)

 

اینو دیگه کجای دلم بزارم....خندهچشمک


نظرات شما عزیزان:

maedeh
ساعت15:15---19 تير 1393
خیلی جالب بود من تاحالا دقت نکرده بودم.به نظرم اگه برعکسش برای پسرا رو هم میذاشتین خیلی از این جالب تر میشد
پاسخ:ممنون شما لطف داری...


نسترن
ساعت21:48---16 تير 1393
شما جزء کدوم داداشی؟:-)

خسته نباشی
پاسخ:سلامت باشین.شما فرض کن برعکسه داداشه شماره 5 :-)


سارا
ساعت17:36---16 تير 1393
حالا خودتون داداشی چه کسایی هستین؟؟؟!!!
جالب بود خوشم اومد
پاسخ:من خداروشکر خودم 4تا برادر دارم.اگه خیلی زرنگ باشم برای داداشای خودم داداشی کنم،دیگه به بقیه نمیرسه....تنکس


M
ساعت17:20---16 تير 1393
قشنگ بود
پاسخ:خواهش...ممنونم


?!
ساعت16:32---16 تير 1393
خب حالا که چی مثلا؟!

اگه داداشای واقعیه با غیـییییییییـــرت خودشون دنبال آبجیای این مدلی نباشن کارآبجیاشون به اینجاها نمیرسه.
پاسخ:شما زیادی جدی گرفتیا.اگه دقت میکردی کاملا مشخص بود مطلب طنزه...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 16 تير 1393برچسب:داداشی,داشی جون,داداشیای باحال,
ارسال توسط محمدعلی شیخ محمدی